Jak zaistnieć w internecie? Pozycjonowanie Szczecin - SEO

tanie pozycjonowanie szczecin

Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą

Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą wirusowych działań marketingowych, istotnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron firm

Jak zaistnieć w internecie? Pozycjonowanie Szczecin - SEO tanie pozycjonowanie szczecin
owych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO, Search Engine Optimization). Publikowanie atrakcyjnych, popularnych wśród internautów artykułów, sprzyja budowaniu linków prowadzących do danej strony, a tym samym, znacznie zwiększa jej wiarygodność i pozycję w wynikach wyszukiwania.
Content marketing jest jedną z głównych technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu, czyli rodzaju marketingu internetowego, którego działania skoncentrowane są na byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów, w przeciwieństwie do Outbound Marketingu, nakierowanym na aktywne poszukiwanie klienta. W tym kontekście marketing treści – jako strategię tworzenia treści pożądanych przez klientów – przeciwstawia się często tzw. marketingowi rozpraszającemu (ang. Interruption Marketing), czyli formom reklamy odwracającym uwagę i niepożądanym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Termin „pozycjonowanie” pojawił się okAkcja ta zyskała wielu naśladowców i

Termin „pozycjonowanie” pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny „web positioning”. Pierwsze powszechnie znane „polskie” Google bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła „kretyn” (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


SEO – co oznacza ten skrót?


SEO, czyli z języka angielskiego Search engine optimiziation, oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to działanie podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwaniach konkretnych słów kluczy. Optymalizacja tego typu polega na znalezieniu najskuteczniejszych zestawień dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących, a także innych czynników, które mają wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania. Mimo, że SEO oraz pozycjonowanie wydaje się być podobne do siebie, nie są jednak tym samym. Istnieją pewne różnice między tymi pojęciami, zahaczają jednak o podobną tematykę, dotyczącą ogólnie e-marketingu.



© 2019 http://seo.informator.augustow.pl/